sobota, 31 października 2015

Mist stała się prawdziwą mgłą.

Witam,
Wasza Mist stała się prawdziwą mgłą, tylko przechodzi niezauważalnie i czasem coś napisze. Wybaczcie mi moje lenistwo i czasem nie mam czasu nawet dobrze się zabrać za pisanie. To może tylko puste słowa, które zawisną w powietrzu po moim przejściu, ale mam nadzieję, że zrozumiecie. Poza tym, możliwe, że będzie rozdział. Tylko nie wiem jeszcze kiedy. Wiele się zmieniło, odkąd zaczęłam pisać to opowiadanie, lecz myślę, że nie na tyle, by zgubić fabułę.

Pozdrawiam i życzę udanego Halloween:)

Wampiry, czarownice, ghule, kościotrupy, Mary Nocne, wychodźcie, dziś Wasz dzień by straszyć śmiertelników.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś/łaś, skomentuj!

Mglista i nieuchwytliwa, po prostu sen nie jawa...

Moje zdjęcie
Posiadłość-Na-Wzgórzu-Wrzosowym
Postanowiłam założyć sobie bloga i pisać opowiadanie. Jak mi to wyjdzie to się okaże. Chcielibyście czegoś dowiedzieć się o mnie? No, dobrze. Zmieniłam podpis. Dlaczego? Bo jestem kapryśna. Nie wiedzieliście? To teraz już się dowiedzieliście. Poza tym mogę być złośliwa, obraźliwa i kłótliwa, ale to tylko w wypadku jeśli ktoś mnie dobrze wkurzy. Więcej bąkną gdy pojawi się taka podstrona "O mnie". Pozdrawiam Moich Czytelników {ogół} i do zobaczenia.
Obsługiwane przez usługę Blogger.